Interactieve etalages

Mediavent heeft in samenwerking met Te Kaat Geluidsverhuur een nieuwe concept ontwikkeld waarbij etalages tot leven komen na een druk op de welbekende rode knop. Ideaal om etalages van leegstaande panden invulling te geven maar ook om meer reuring en klanten te trekken naar bestaande winkels.

Het centrummanagement van Doetinchem heeft als eerste van Nederland dit concept in de feestmaand van 2017 ingezet. In vijf winkelpanden werden etalages ingericht op basis van een bekend kerstlied. Een pilaar met een rode drukknop voor de winkel nodigde de voorbijgangers uit om er op te drukken. Bij elke “push”ging het licht aan in de etalage, werd het refrein van bijvoorbeeld het lied “Winterwonderland”afgespeeld en ging er een trein rijden door een winterwonderlandschap. De overige vier etalages waren: “Let it snow”, “Rudolph the rednosed reindeer”, “Santa Claus is coming to town” en “Rockin’around the christmas tree”. Bij deze laatste dansen twee levensgrote kerstmannen rondom een kerstboom. De decoratie van de etalages werd onder handen genomen door Aniek Fotografie & Styling. Doordat de etalages waren genummerd werd het vanzelf duidelijk dat er meer van dit soort interactieve etalages waren. Mede dankzij ondersteuning op de sociale media kreeg het project meer bekendheid onder de bezoekers van het centrum van Doetinchem. Bekijk de ontdekkingstocht op deze video:

MEDIAVENT

Heb je een vraag of wil je meer weten? Verstuur dan hier je bericht of vraag:
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.