Waardering voor de zorg met beleving

In december mochten we voor zorgorganisatie Sensire opnieuw de kerstmarkt voor het personeel organiseren. Vier dagen lang op drie verschillende locaties konden de 4000 medewerkers zelf een kerstpakket samenstellen. Een sfeervolle kerstmarkt buiten was dit jaar de opzet zodat het in Corona tijd ook gewoon door kon gaan.

In november onvingen de medewerkers een digitale uitnodiging met een link naar een ticketpagina. Hier kon men kiezen uit de locatie en het gewenste tijdstip. Door deze werkwijze te hanteren creeeren we een continue doorstroming en geen massa’s mensen tegelijk.

Alles wat je op een kerstmarkt verwacht was aanwezig. Op de rode loper werden de medewerkers vastgelegd met een poloroid camera. Op de wall of fame langs de rode loper werden de foto’s in de wand geprikt. Omdat de foto’s ook digitaal werden opgeslagen konden ze later via het intranet ook nog worden bekeken. Bij de entree ontvingen de medewerkers een tas met waardebonnen die op de markt konden worden uitgegeven. Op alle momenten tijdens de 4 dagen kerstmarkt werden deze tassen uitgedeel door mensen uit het management. Het perfecte moment om toch die waardering uit te spreken. Met een diversiteit aan producten in de 8 kramen was er voor ieder wat wils aanwezig.

In de wintertuin waar de warme chocomelk, koffie, thee of gluhwein al klaar stond kon worden nagenoten en even worden bijgekletst. Uiteraard hoort daar dan een broodje Bratwurst bij. Bekijk de video om een indruk te krijgen van deze gezellige kerstmarkt.

MEDIAVENT

Heb je een vraag of wil je meer weten? Verstuur dan hier je bericht of vraag:
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.